18/10/2011

El professor Sérgio Cardoso Miguel Nascimento (Universidade do Minho, Portugal) impartirà un curs de tres dies titulat "Color technology and multispectral imaging science. Applications in health, art and industry". El curs tindrà lloc lloc els dies 29 i 30 de novembre i 2 de desembre de 09.00 a 12.00h a la Facultat d'Òptica i Optometria de la UPC a Terrasssa.

El professor Sérgio Nascimento es va graduar en Ciències Físiques per la Universitat de Porto i va fer un doctorat en Ciències de color en el Departament de Comunicació i Neurociències de la Universitat de Keele, a Anglaterra. Imparteix diversos cursos en Física, Òptica i Ciències de la Visió a la Universitat de Minho. Els seus interessos de recerca són la colorimetria i la visió del color, en particular, les aplicacions de les imatges multiespectrals i hiperspectrales, la constància de color i models de visió del color.

Més informació: http://online.uminho.pt/pessoas/smcn/