Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes

Actualitat

31/05/2011

Disseny òptic aplicat a la modelització de l'ull humà

El Dr. José Antonio Díaz Navas de la Universitat de Granada ha realitzat una conferència sobre Disseny òptic aplicat a l'ull humà.

El professor José Antonio Díaz Navas, és doctor en Ciències Físiques des de 1997 per la Universitat de Granada, i actualment
és Catedràtic d'Escola Universitària en el Departament d'Òptica de l'esmentada Universitat.

Les seves tasques docents al Departament d'Òptica, inclouen la impartició de les següents assignatures: Òptica II (Òptica Física), Càlcul de Sistemes Òptics, i Image Analysis and Processing dins del Màster Europeu Erasmus-Mundus "Color in Informatics and Media Technology "(CIMET).

Dins de les diferents línies de recerca en les que el Grup d'Òptica de Granada realitza les seves activitats, els seus camps d'interès són: Reproducció electrònica del color en diferents dispositius (pantalles visualitzadores, càmeres digitals, i impressió sobre paper i transparències) i Disseny Òptic i Metrologia. També ha col.laborat amb altres companys del Departament, i d'altres grups d'investigació (tant nacionals com internacionals), en diferents treballs relacionats amb la visió del color, visió binocular, colorimetria aplicada, qualitat
d'imatge retiniana, i disseny de sistemes òptics.

Ha publicat, juntament amb altres investigadors, una trentena de treballs en revistes internacionals d'impacte (segons l'ISI), posseeix una patent, i ha assistit a nombrosos congressos nacionals i internacionals com a ponent. És membre de la Society for Photo-Optical Engineering (SPIE) i de la Optical Society of America (OSA). A més forma part de la Xarxa Espanyola d'Òptica Visual i de l'equip dels Topical Editors de la revista Applied Optics (Division Optical Technology).
CD6 Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes