17/03/2022

Dia Internacional del Color

El Dia Internacional del Color (ICD) se celebra el 21 de març de cada any. L'Associació Internacional del Color va adoptar l'ICD el 2009. En aquest dia, es duen a terme diverses activitats relacionades amb el color, com ara exposicions d'art, reunions, concursos i tallers. La professora Meritxell Vilaseca, investigadora del CD6 i presidenta del Comitè del Color de SEDOPTICA, ha participat en una entrevista radiofònica al programa de RNE "Memoria de Delfín", explicant com l'ull humà percep el color i les principals alteracions en la seva percepció.

Per a més informació i per escoltar l'entrevista completa podeu consultar el següent enllaç: