Centre for Sensors, Instruments and Systems Development

11/30/2018
back

Les estudiants de doctorat d'Enginyeria Òptica Laura Rey i Sara Peña són les guanyadores de la 6a i 7a edició de les beques de recerca a estudiants universitaris del CampusTerrassa. Ambdues realitzen la seva tesi doctoral al centre d'investigació de la UPC CD6.

El regidor Javier Garcia va presidir el passat 27 de novembre l'acte de lliurament de la 7a edició de les beques de recerca a estudiants universitaris del Campus de Terrassa (18-19) i del reconeixement de les beques del curs anterior (17-18). Amb aquesta convocatòria, l’Ajuntament de Terrassa vol fomentar, reconèixer i valorar treballs inèdits que aportin dades noves i aprofundeixin en l’anàlisi de la realitat científica, social, política, econòmica, laboral i/o cultural del territori. Els projectes premiats han d’aconseguir apropar la ciència i la innovació a la població i estimular la participació dels estudiants al món de la recerca.

En aquesta 7a edició i en la categoria de treballs de doctorat s’ha atorgat la beca de recerca d'enguany, per un valor de 2.000 euros, al projecte "Desarrollo de una cámara polarimétrica para ver a través de la niebla" de la Sara Peña. En el mateix acte es van presentar els resultats de la beca "Detección precoz del cáncer de piel con tecnología multiespectral y 3D” de Laura Rey, que va resultar guanyadora en l'edició anterior (17-18) i que va estar premiada amb 4.000 euros.

Per més informació:
CD6 Centre for Sensors, Instruments and Systems Development