Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes

Actualitat

16/06/2017

Programa d'Incubació d'Empreses Fotòniques

L'Ajuntament de Terrassa i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han posat en marxa la primera edició del Programa d'Incubació d'Empreses Fotòniques. El programa, promogut des del CD6-UPC, té per objectiu impulsar noves idees de negoci que requereixin l'ús de tecnologies fotòniques a qualsevol nivell (producte final, procés productiu, prestació de serveis, etc.) i s'adreça a investigadors de centres de R+D, estudiants de màster i doctorat i a emprenedors en general.

El programa compta amb l'esponsorització del MWC, que aportarà suport a través de la seva incubadora (mVenturesBCN) i del clúster de fotònica (SECPhO).

La web del programa ja està operativa al següent enllaç: https://photonic-ventures.org

El termini per presentar propostes d'incubació finalitza el 31 de desembre de 2017
CD6 Centre de Desenvolupament de Sensors, Instrumentació i Sistemes