12/06/2015

Conceptes actuals sobre l'Ambliopia: Què hem après després de 18 anys dels Estudis sobre el Tractament de l'Ambliopia

La ambliopia provoca més pèrdua de visió en persones menors de 45 anys que totes les altres causes combinades. Fins fa relativament poc temps, no han apareguts estudis de qualitat basats en evidències sobre l'eficàcia de les diferents modalitats de tractament. Els Estudis sobre el Tractament de l'Ambliopia es van desenvolupar per donar resposta a algunes d'aquestes qüestions. Desenvolupat a través de l'esforç col·laboratiu entre oftalmòlegs pediàtrics i optometristes, el Grup de Malalties Pediàtriques de l'Ull (PEDIG), ha completat 16 estudis que tenen per objecte ajudar als profesionals de la práctica clínica a realitzar una gestió eficaç d'aquesta malaltia, que es dona amb una significativa freqüència.
La conferència, organitzada pel DRC-UPC, serà impartida pel Dr. Richard London del Pacific University College of Optometry. Es pot trobar més informació sobre el conferenciant a: http://www.pacificu.edu/about-us/faculty/richard-london-ma-od
Dia: 16 de juny de 2015
Lloc: Auditori Joan Salvadó (Passeig 22 de Juliol 660, Terrassa